Campagne voor thrill seekers
Een bijzonder element in de compleet gerestaureerde toren zijn de glazen balkons. Uniek in Europa, bieden ze een magnifiek uitzicht over de stad en de uiterwaarden. Niet voor de weekhartigen; de vloer is ook van glas waardoor je het gevoel hebt 'uit' de toren te stappen.
Wij stapten er als een van de eersten in en maakten een foto met onze stagiaire Yoanique. Het was de opmaat voor een kleine campagne in print en social media.
Website gericht op bezoeker
De nieuwe website voor de Eusebius is gericht op de bezoeker. De grootste verbouwingen zijn achter de rug, de kerk ziet er weer prachtig uit en mag gezien worden! Samen met Bas Boerman maakten we een heldere website met een agenda zodat je je bezoek goed kan voorbereiden.
Posterserie
De Eusebius biedt ruimte aan veel bijeenkomsten en activiteiten. Sommige organiseert ze zelf, zoals reeds enkele jaren een serie orgelconcerten. En, tijdens de bijzondere bijeenkomsten rond de Airborne herdenkingen, een concertserie voor carriolion en (soms) trompet.
Boek en magazine restauratie
Na elf jaar is er een nieuwe periode van restauraties succesvol afgerond. De Eusebiuskerk heeft een metamorfose doorgemaakt en blinkt als nooit tevoren. Een passende blikvanger in het Arnhemse stadshart. We maakten een boek over het restauratieproces en deden ook de beeldredactie. Geen kleine opgave om uit duizenden foto's een goede selectie te maken en nog ontbrekende beelden te zoeken.
Voor het publiek dat meer geïnteresseerd is in de geschiedenis van de kerk en de betekenis van de beelden maakten we een kleurrijk en toegankelijk magazine.
Interne bewegwijzering
Een kerk is een eenvoudig gebouw, zou je denken. Maar met meerdere bewoners en diverse 'experiences' te zien, kan de bezoeker de weg nog wel eens kwijt zijn. Daarom maakten we een interne bewegwijzering met, onder andere op een paar plekken een heldere tekening.