Historisch en eigentijds

De Eusebiuskerk is het icoon van Arnhem. De "Eusebeus" zoals de inwoners liefkozend zeggen. Het is een kerk met een lange historie - en toch een nieuw gebouw. Compleet verwoest tijdens de Slag om Arnhem is de toren een bizar voorbeeld van de wederopbouw. Wij maakten een huisstijl met een knipoog naar die knip in de geschiedenis. Zoals de toren dat zelf ook doet, met beelden van Donald Duck en Tom Poes.
En een eigen lettertype, in 6 variaties. Zo krijgen alle uitingen een eigen karakter.

Campagne voor thrill seekers

Een bijzonder element in de compleet gerestaureerde toren zijn de glazen balkons. Uniek in Europa, bieden ze een magnifiek uitzicht over de stad en de uiterwaarden. Niet voor de weekhartigen; de vloer is ook van glas waardoor je het gevoel hebt 'uit' de toren te stappen.
Wij stapten er als een van de eersten in en maakten een foto met onze stagiaire Yoanique. Het was de opmaat voor een kleine campagne in print en social media.

Website gericht op bezoeker

De nieuwe website voor de Eusebius is gericht op de bezoeker. De grootste verbouwingen zijn achter de rug, de kerk ziet er weer prachtig uit en mag gezien worden! Samen met Bas Boerman maakten we een heldere website met een agenda zodat je je bezoek goed kan voorbereiden. 

Posterserie

De Eusebius biedt ruimte aan veel bijeenkomsten en activiteiten. Sommige organiseert ze zelf, zoals reeds enkele jaren een serie orgelconcerten. En, tijdens de bijzondere bijeenkomsten rond de Airborne herdenkingen, een concertserie voor carriolion en (soms) trompet.

campagnes font huisstijl lettertype websites